Copywriting

“Coś co się łatwo czyta, bardzo trudno napisać”

- Nathaniel Hawthorne -

Copywriting jest pojęciem często spotykanym, chociaż nie każdy potrafi odpowiedzieć, co się za nim kryje. W dużej części jest to wina tego, że nie ma polskiego odpowiednika tego określenia, a sam termin kryje za sobą wiele czynności. Na dodatek bywa mylnie utożsamiany z SEO copywritingiem. 

Mówiąc ogólnie, copywriting jest sztuką tworzenia tekstów na potrzeby marketingu, które zawierałyby określony komunikat dla konsumenta. Jaki w związku z tym powinien być dobry copywriter? Najbardziej podstawową i jednocześnie najważniejszą rzeczą jest umiejętność biegłego posługiwania się językiem, w którym tworzy swoje teksty, a jednocześnie musi być oczytany i posiadać tzw. "lekkie pióro". Istotna jest także znajomość psychologii sprzedaży.

Zajmuję się między innymi tworzeniem:

  • tekstów na strony internetowe;

  • tekstów na strony zapleczowe;

  • tekstów z synonimami;

  • opisów do katalogów;

  • opisów produktów do sklepu internetowego.

 

Podejmę się również redagowania i pisania od podstaw tekstów na stronach WWW.

Serwis Skribado.pl gwarantuje każdemu Klientowi pełną oraz całkowitą anonimowość i dyskrecję, jednak materiały edukacyjne mojego autorstwa mogą być wykorzystane wyłącznie w sposób nie naruszający przepisów Prawa Autorskiego oraz Art.272 KK. Moja praca ma na celu przyspieszenie procesu nauki i jest całkowicie zgodna z polskim prawem. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dalsze użytkowanie i sposób ich wykorzystania.

 Copyright © 2020 Skribado.pl - pisanie wzorów prac zaliczeniowych, licencjackich i magisterskich, copywriting

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now